Heeft u dit ook al eens meegemaakt?
- U bent bezig met het opstellen van een bestek en heeft een kleine vraag over overheidsopdrachten.
- U moet in e-Procurement meerdere inschrijvers aanwijzen, maar hoe ging dat nu ook alweer?
- U heeft dringend ondersteuning nodig bij het schrijven van een bestek.
- U ontvangt een uitnodiging om deel te nemen aan een overheidsopdracht, maar wat moet u nu precies doen?
- U moet een offerte indienen bij een overheidsinstelling en heeft vragen over het gebruik van e-Procurement.
Op verzoek van onze klanten richten wij een helpdesk in waar u terecht kunt met uw ad-hoc vragen.
- De helpdesk is 7 dagen per week bereikbaar via telefoon en e-mail.
- Het grootste verschil tussen de helpdesk en de consultancy-afdeling van APeXPRO is de toegankelijkheid.
- U ontvangt antwoorden op ad-hoc vragen over de Wetgeving Overheidsopdrachten en e-Procurement binnen de 2 werkdagen.
- U kunt er terecht met kleine vragen waarvoor u geen consultant wilt inschakelen.
- Het prijskaartje is lager. U hoeft geen afspraak te maken en krijgt zeer snel hulp.
- U belt gewoon, makkelijker kan niet.
- Mogelijkheid tot overnemen van uw PC bij problemen met e-Procurement.
Bijkomend voordeel voor EHBO-klanten: U krijgt 10% korting op onze open opleidingen!
Urgentietarief:
Heeft u dringender antwoord nodig dan binnen de 2 werkdagen, dan kan u gebruik maken van het urgentietarief.
U geeft zeer duidelijk aan bij contactname b.v. in de onderwerpregel van uw mail of bij aanvang van het telefoongesprek, dat dit superdringend is en u gebruik wenst te maken van het urgentietarief.
Er wordt een supplement van 25% in rekening gebracht op uw abonnement.
Het urgentietarief: dat is simpel en snel geregeld!
(Enkel voor EHBO klanten)
CONCEPT EN PRIJZEN
- Waarvoor betaalt u? Een bijstandspakket met daarin een aantal minuten die u gedurende onbepaalde tijd spendeert zoals u wil. U kunt regelmatig detailvragen stellen (er wordt letterlijk gerekend per begonnen minuut), of u kunt een aantal ruimere vragen stellen waarvoor het antwoord meer tijd in beslag neemt.
- Wat is uw voordeel? De helpdesk komt, omgerekend per uur, aanzienlijk voordeliger dan het standaard uurtarief voor consultancy, zij het met de hieronder beschreven beperkingen.
|
Zilver |
Goud |
|
|
450 euro (180 minuten of 3 uur) |
825 euro (360 minuten of 6 uur) |
1.500 euro (720 minuten of 12 uur) |
- Het bijstandspakket geldt enkel voor contacten via telefoon en e-mail, voor specifieke vragen. Het pakket omvat geen persoonlijke consultatie of bezoek bij de cliënt.
- De looptijd van het bijstandscontract is van onbepaalde duur. Als u tijdens het jaar bijkomende minuten wil aankopen, geldt daarvoor het geldende tarief overeenkomstig de formule (brons, zilver of goud) die u kiest. Als u tijdens het jaar de aangekochte minuten niet opgebruikt, blijven zij voor onbepaalde duur geldig.
- Alle prijzen zijn exclusief BTW.
- Indien er een verplaatsing gevraagd wordt door de abonnementhouder, dan is de kostprijs 1€/km/exclusief BTW (heen- en terugrit).
U zou ons eens willen zien, want u heeft u een complexer probleem of een diepgaander advies nodig? U wenst bijkomende opleiding? Dat kan uiteraard ook! Vraag uw persoonlijke offerte aan!
