Heeft u dit ook al eens meegemaakt?
- U bent bezig met het opstellen van een bestek en heeft een kleine vraag over overheidsopdrachten.
- U moet in e-Procurement meerdere inschrijvers aanwijzen, maar hoe ging dat nu ook alweer?
- U heeft dringend ondersteuning nodig bij het schrijven van een bestek.
- U ontvangt een uitnodiging om deel te nemen aan een overheidsopdracht, maar wat moet u nu precies doen?
- U moet een offerte indienen bij een overheidsinstelling en heeft vragen over het gebruik van e-Procurement.
Op verzoek van onze klanten richten wij een helpdesk in waar u terecht kunt met uw ad-hoc vragen.
- De helpdesk is 7 dagen per week bereikbaar via telefoon en e-mail.
- Het grootste verschil tussen de helpdesk en de consultancy-afdeling van APeXPRO is de toegankelijkheid.
- U ontvangt antwoorden op ad-hoc vragen over de Wetgeving Overheidsopdrachten en e-Procurement binnen de 2 werkdagen.
- U kunt er terecht met kleine vragen waarvoor u geen consultant wilt inschakelen.
- Het prijskaartje is lager. U hoeft geen afspraak te maken en krijgt zeer snel hulp.
- U belt gewoon, makkelijker kan niet.
- Mogelijkheid tot overnemen van uw PC bij problemen met e-Procurement.
Bijkomend voordeel voor EHBO-klanten: U krijgt 10% korting op onze open opleidingen!
Urgentietarief:
Heeft u dringender antwoord nodig dan binnen de 2 werkdagen, dan kan u gebruik maken van het urgentietarief.
U geeft zeer duidelijk aan bij contactname b.v. in de onderwerpregel van uw mail of bij aanvang van het telefoongesprek, dat dit superdringend is en u gebruik wenst te maken van het urgentietarief.
Er wordt een supplement van 25% in rekening gebracht op uw abonnement.
Het urgentietarief: dat is simpel en snel geregeld!
(Enkel voor EHBO klanten)
Interesse? Bestel meteen uw abonnement in de webshop of neem contact met ons op voor meer informatie over de beschikbare formules.