Eerste Hulp Bij Overheidsopdrachten

Heeft u dit ook al eens meegemaakt?

  • U bent bezig met het opstellen van een bestek en heeft een kleine vraag over overheidsopdrachten.
  • U moet in e-Procurement meerdere inschrijvers aanwijzen, maar hoe ging dat nu ook alweer?
  • U heeft dringend ondersteuning nodig bij het schrijven van een bestek.
  • U ontvangt een uitnodiging om deel te nemen aan een overheidsopdracht, maar wat moet u nu precies doen?
  • U moet een offerte indienen bij een overheidsinstelling en heeft vragen over het gebruik van e-Procurement.

Op verzoek van onze klanten richten wij een helpdesk in waar u terecht kunt met uw ad-hoc vragen.

  • De helpdesk is 7 dagen per week bereikbaar via telefoon en e-mail.
  • Het grootste verschil tussen de helpdesk en de consultancy-afdeling van APeXPRO is de toegankelijkheid.
  • U ontvangt antwoorden op ad-hoc vragen over de Wetgeving Overheidsopdrachten en e-Procurement binnen de 2 werkdagen.
  • U kunt er terecht met kleine vragen waarvoor u geen consultant wilt inschakelen.
  • Het prijskaartje is lager. U hoeft geen afspraak te maken en krijgt zeer snel hulp.
  • U belt gewoon, makkelijker kan niet.
  • Mogelijkheid tot overnemen van uw PC bij problemen met e-Procurement.

Bijkomend voordeel voor EHBO-klanten: U krijgt 10% korting op onze open opleidingen!

Urgentietarief:
Heeft u dringender antwoord nodig dan binnen de 2 werkdagen, dan kan u gebruik maken van het urgentietarief.
U geeft zeer duidelijk aan bij contactname b.v. in de onderwerpregel van uw mail of bij aanvang van het telefoongesprek, dat dit superdringend is en u gebruik wenst te maken van het urgentietarief.
Er wordt een supplement van 25% in rekening gebracht op uw abonnement.

Het urgentietarief: dat is simpel en snel geregeld!
(Enkel voor EHBO klanten)

CONCEPT EN PRIJZEN

  • Waarvoor betaalt u? Een bijstandspakket met daarin een aantal minuten die u gedurende onbepaalde tijd spendeert zoals u wil. U kunt regelmatig detailvragen stellen (er wordt letterlijk gerekend per begonnen minuut), of u kunt een aantal ruimere vragen stellen waarvoor het antwoord meer tijd in beslag neemt.
  • Wat is uw voordeel? De helpdesk komt, omgerekend per uur, aanzienlijk voordeliger dan het standaard uurtarief voor consultancy, zij het met de hieronder beschreven beperkingen.

Brons

Zilver

Goud

450 euro

(180 minuten of 3 uur)

825 euro

(360 minuten of 6 uur)

1.500 euro

(720 minuten of 12 uur)

 

UITVOERINGSVOORWAARDEN

  • Het bijstandspakket geldt enkel voor contacten via telefoon en e-mail, voor specifieke vragen. Het pakket omvat geen persoonlijke consultatie of bezoek bij de cliënt.
  • De looptijd van het bijstandscontract is van onbepaalde duur. Als u tijdens het jaar bijkomende minuten wil aankopen, geldt daarvoor het geldende tarief overeenkomstig de formule (brons, zilver of goud) die u kiest. Als u tijdens het jaar de aangekochte minuten niet opgebruikt, blijven zij voor onbepaalde duur geldig.
  • Alle prijzen zijn exclusief BTW.
  • Indien er een verplaatsing gevraagd wordt door de abonnementhouder, dan is de kostprijs 1€/km/exclusief BTW (heen- en terugrit).

U zou ons eens willen zien, want u heeft u een complexer probleem of een diepgaander advies nodig? U wenst bijkomende opleiding? Dat kan uiteraard ook! Vraag uw persoonlijke offerte aan!

Volg onze updates:   LinkedIn pagina

Komende opleidingen

2-daagse praktische introductiecursus aanbestedingen

2-daagse praktische cursus voor aanbesteders én ondernemers. In deze opleiding krijgt u een introductie tot de wetgeving overheidsopdrachten en behandelen we het Uniform Europees Aanbestedingsdocument. De plaatsen zijn beperkt, dus schrijf nu in!

Het NIEUWE e-Procurement voor openbare aankopers (1d basiscursus)

In deze opleiding leren we u het nieuwe landschap ontdekken, dossiers opbouwen, publiceren van aankondigingen en ontvangen van offertes. Kortom alles wat u nodig heeft om feilloos het nieuwe e-Procurement systeem te gebruiken.
.